ARKADASIMIN KIZ KARDESİNİ BERABER SİKTİK

MERHABA BEYLER BEN ARDA ARKADAŞIMIN KIZ KARDESİ KAŞAR BÜSRAYI NASIL SİKTİK ONU ANLATICAM SİZLERE MERHABA BEN CEMİL ARKADAŞIM MERTİN BİR KIZ KARDEŞİ VAR BÜTÜN MAHALLEDE ADI ÇIKMIS FAKAT MERT PEK ALAKADAR OLMUYOR MAHALLE OLARAK ONU KORUMAK İÇİN UĞRASIYORUZ AMA İŞİN ASLI BİR O KADARDA SİKMEK İSTİYOR KIZ TAM BİR KAŞAR  ADI ELİF BİĞÜN METLE HALI SAHA MACINA GİTMİSTİK MAÇ SIRADINDA KARDEŞİ ELİFTE BİZİ İZLİYORDU MAÇ BİTİMİNDE  ELİF BİZİ BEKLİYORDU KAPI ÇIKISINDA YANIMA KOŞTU CEMİL ABİ DEYİP DUDAGIMIN YANINA SICAK Bİ ÖPÜCÜK KONDURDU SORTUM KABARDI Bİ ANDA VE VÜCUDUNU SÜRTTÜ KISACIK Bİ
Sex Hikaye
SEX HİKAYE
ETEK GİYMİSTİ BENDE KIZ BU ETEK NE SENDEMİ MAÇA GELDİN DİYE Bİ POT KIRDIM ABİ BEN HERGÜN HER FIRSATTA MAÇ YAPARIM DEDİ MERTTE GÜLDÜ TABİ KIZIM ADIN KASARA ÇIKTI BU SAYEDE DEDİ ELİF MERTE ABİ SU ARKA TARAFTAKİ ORMANLIK ALANDA ATEŞ YAKALIMMI BENDE SİZE BİRA ISMARLIYIM GÜZEL OLUR KORKU HİKAYELERİ ANLATIRIZ BİRBİRİMİZE DEDİ MERTTE BÜĞÜN OLMAZ KIZ DEDİ ELİF HEMEN BANA DÖNÜP CEMİL ABİ ABİMİ İKNA ET ATES YAKALIM BİRA İÇELİM DEDİ BENDE
HADİ MERT GİDİYORUZ DEDİM TABİ AKLIMLA CEVAP VERMİYORDUM SİKİMLE CEVAP VERİYORDUM VE SORTTAN ÇOK BELLİ OLUYORDU ORMANLIK ALANA DOGU YÜRÜDÜK CALI CIRPI TOPLUYORDUM VE MERT CEMİL SURDAKİ TERK EDİLMİS HARABEDE YAKALIM DEDİ ATESİ TAMAM ORAYA GELİYORUM DEDİM VE CALI CIRPI TOPLAYIP ORAYA GELDİĞİMDE ELİF MERTİN KUCAGINA OTURMUŞ ABİCİK ABİCİK DİYE YANAKLARINDAN ÖPÜYORDU BEN GELİNCE HİÇ BOZMADILAR İSTİFİ ELİF OTURCAK YERMİ YOK ABİNİN KUCAGINA OTURDUN DİYE SORDUM ODA CEMİL ABİ YER PİŞ BENDE KUCAK BULDUM

OTURUYORUM SEN OLSAYDIN SENİN KUCAGINA OTURURDUM NASILSA ABİM DEĞİLMİSİNİZ DEDİ BENDE EVET ÖYLE TABİ DEDİM SONRA MERT KALKTI BENDE GİDİP BİRALARI ALIYIM SEN ATESİ YAK CEMİL DEDİ ELİF ABİSİNİN KUCAGINDAN KALKTIGI GİBİ BEN ATES YAKMAYA CALISIYORUM ÇÖMELMİS Bİ VAZİTETTEYİM KUCAGIMA OTURDU BAK ABİ OTURCAK YER BULDUM SEN GİT DEDİ VE MERTİNDE SİKİ İYİCE KALKMISTI SONRA MERT BİRALARI ALIP GELDİ VE ELİF İYİCE KUCAGIMA KURULMUS SİKİME


SİKİME GÖTÜNÜ BASTIRIYORDU VE SİKİM KAZIK GİBİ OLMUŞTU VE HOSUNA GİDİYORDU RESMNE BELLİ EDİYORDU SÜREKLİ SEYTANİ SEYTANİ GÜLÜYORDU MERTİN SESİ DAHİ CIKMIYOR BİZİM BİRALARI ACIP ELİMİZE VERDİ SONRA ELİF KUCAGIMDAN KALKTI VE AYAKTA KICINI BASINI OKSAYIP DANS EDEREK GÜLÜYORDU SONRA MERT ÖNÜME BAKTI GÜLDÜ KIZ ELİF CEMİL ABİNİN SİKİNİ KAZIK GİBİ YAPMISSIN KALKTIN ADAMI PATLAMADAN NİYE BIRAKTIN DEDİ ELİFTE HİÇBİRSEY YAPMADIKİ ÖYLECE DURUYOR DEDİ MERT ELİF GİT CEMİL ABİNİ RAHATLAT ADAMI BÖYLE BIRAKMA AYIP OLUR DEDİ ELİF DİREK GELİP SORTUMU ARALAYIP KAZIK GİBİ SİKİMİ 2 ELİYLE KAVRADI VE AGZINA ALMAYA BAŞLADI MERT GÜLÜYORDU VE HEMEN 2 DAKİ,KADA BOSALDIM SİKİMDEN CIKAN MENİLER ATESE KADAR FISKIRDI VE KALANLARI ELİF YALADI YUTTU O SIRADA MERT TE SİKİNİ AÇTI GEL KIZ KAŞAR DEDİ HEMEN MERTİ DE

BOSALTTI MERTE SORDUM MERT NEDEN YAPIYORSUN BUNU DİYE MERTTE CEMİL BU OLDU OLASI BÖYLE HER GÖRDÜĞÜ ERKEĞE VERİYOR BENDE BU SEKİLDE BİRAZ DİZGİNLEMEYE ÇALISIYORUM DEDİ BENDE İYİDE O BİZİ RAHATLATTI KENDİ RAHATLAMADIKI DEDİM ELİF HEMEN ZIPLADI AYNEN ABİ HEP KENDİNİ RAHATLATTIRIYORSUN BENE RAHATLAMAK İSTİYORUM DEDİ CEMİL ABİ BENİ SİK NE OLUR SİK DEDİ TAMAM DEDİM HEMEN DOMALDI ABİ GEL SENNİDE SİKİNİ AGZIMA ALAYIM DEDİ BEN HEMEN ARKADAN SOKMAYA BAŞLADIM MERTTE AGZINA VERMEYE BAŞLADI 2 SAAT BOYUNCA HER POZİSYONDA SİKTİM SONRA OTURDUK BU İS BÖYLE OLMAZ BU KIZIN BUNA İHTİYACI VAR BUDA BÖYLE KIYIDA


KÖSEDE OLMAZ DEDİM Bİ EV TUTALIM ORDA SÜREKLİ YAPARIZ DEDİM MERTTE BİZDE DÜSÜNDÜK AMA EV KİRALARI PAHALI DEDİ BENDE SEN DERT ETME DEDİM BEN CÖZÜCEM DEDİM ERTESİ GÜN BİZİM ARKADAŞ ORTAMINA GİDİP DURUMU ANLATTIM BİZİM MAHALLEMİZİN KIZI KİSİ BASI 1000 TL AYARLAYIN 15 GÜN SINIRSIZ SİKİN DEDİM HERKEZİN SİKİ KALKMIS Bİ SEKİLDE BİZDE ÜZÜLDÜK YARDIM EDİCEZ DEDİLER BEN 16 KİSİYE SÖYLEMİSTİM BANA 2 GÜN İÇİNDE 63 KİSİ GELİP KİSİ BASI 1000 TL VERDİLER 63 BİN TL PARA VARDI CEBİMDE HEMEN 3000 TL SİNE Bİ EV TUTTUM VE MAHALLEDE KİM VARSA SİKTİRMEYE BAŞLADIM MERT BENDEN HİÇ PARA İSTEMEDİ Bİ ANDA ELİFİN PAZARLAMACISI


OLMUŞTUM VE 15 GÜN SONRA ARTIK 15 GÜNLÜK 1000 TL YOK DEDİM VE HER GELDİĞİNİZDE PARA DEDİM BU SIRADA ELİF GÖTTENDE SİKTİRMEYE BAŞLAMISTI ODAYA AYNI ANDA 7 KİSİ ALDIGIDA OLDU VE HEPSİNİ 20 DAKKADA BOSALTIP GÖNDERMEYE BAŞLADI KIZ TAM Bİ SİK HASTASI CIKTI ELİFİN HİKAYELERİNİN DEVAMI İÇİN TAKİPTE KALIN VEDE  İstanbul Masöz  Sayfamızı İnceleyin 

Yorumlar

  1. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım evli dul fark etmez sexi sevenler 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında arkadaş dost sırdaş gibi, kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, özgürce konuşmayı seviyorsan özelden ara 05456976300 sadece kadınlar!


      Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında arkadaş dost sırdaş gibi, kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, özgürce konuşmayı seviyorsan özelden ara 05456976300 sadece kadınlar!


      Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında arkadaş dost sırdaş gibi, kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, özgürce konuşmayı seviyorsan özelden ara 05456976300 sadece kadınlar!


      Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın merhaba Doruk ben, boy 1.85 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında arkadaş dost sırdaş gibi, kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seviyorum, özgürce konuşmayı seviyorsan özelden ara 05456976300 sadece kadınlar!

      Sil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN IST DAN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GUZELIKLERINI MUTLUGUNI ARAYAN COCUK SAHIBI OLMAK ISTEYEN GUVENILIR TERÇÜBELI SIRDAS JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN KACAMAK YAPMAK ISTEYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL ŞİŞMAN KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜÝÜ ARAYAN EVLICIFTLER ARAYIN TNSLM BOSALMA SUREM 35 DAKKA 19 CM LUTFEN CIDI VE GERCEK SEKSE IHTIYACI OLAN ARASIN TESEKURLER HERKESE 0543 283 86 18

    YanıtlaSil
  5. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. İstanbul eser ben bayanlar evli çiftler sex kaçamak vs için arayı özele açık 05458632975

    YanıtlaSil
  8. Istanbul murat ben bayanlar şimdilik sadece mail bekliyorum tanışalım nihatselimiye@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder